ام پی دانلود

ام پی دانلود جائیست برای لذت بیشتر از اینترنت

ام پی دانلود

ام پی دانلود جائیست برای لذت بیشتر از اینترنت

دانلود - فیلم - اهنگ - گالری - آموزش - موبایل - اخبار - هنرمندان

شبکه پیام رسان موبایلی تلگرام چند روزی است با دستور شورای امنیت ملی در کشور مسدود شده است و همچنان از وضعیت رفع فیلتر آن اخبار موثقی در دسترس نیست . در حالی که کاربران به‌دنبال فیلترشکن‌هایی کارآمد هستند که بتوانند به تلگرام دسترسی داشته باشند بدون اینکه میزان زیادی از سرعت اینترنت آنها گرفته شود، هکرها و مجرمان سایبری نیز بیکار ننشسته‌اند و با ارسال لینک‌های آلوده به بدافزار و باج‌افزارهایی خطرناک، کاربران ناآگاه را به سوی فیلترشکن‌ها راهنمایی می‌کنند؛ فیلترشکن‌هایی که به محض باز شدن، می‌توانند خساراتی جبران‌ناپذیر به کاربران برسانند.به همین خاطر ما برآن شدیم که فیلتر شکنی مطمئن در اختیار مخاطبین خود قرار دهیم تا از هر نظر مطمئن باشند .

سایفون چیست؟

 

سایفون یک ابزار ضدفیلترینگ از شرکت سایفون است که با استفاده از وی پی ان، اس اس اچ و پراکسی اچ تی تی پی برای شما دسترسی به اینترنت بدون فیلتر را فراهم می‌کند. سایفون بطور اتوماتیک تقاط دسترسی جدید را فرا می گیرد تا شانس شما را برای عبور از سانسور بیشتر سازد.

سایفون برای فراهم کردن دسترسی آزاد به مطالب اینترنت طراحی شده است. سایفون نگهداری از اطلاعات محرمانه شما روی اینترنت را افزایش نمی دهد و نباید به عنوان یک ابزار محافظ یا امنیتی در اینترنت مورد استفاده قرار گیرد.

دانلود مستقیم سایفون برای اندرواید

جهت نصب بر روی موبایل هایی که با سیستم اندروید کار میکنند

 

سایفون برای ویندوز

جهت نصب بر روی ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز 8 (دسکتاپ) و ویندوز 10

 

آقای محسن موسوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.