ام پی دانلود

ام پی دانلود جائیست برای لذت بیشتر از اینترنت

ام پی دانلود

ام پی دانلود جائیست برای لذت بیشتر از اینترنت

دانلود - فیلم - اهنگ - گالری - آموزش - موبایل - اخبار - هنرمندان

۵۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

یکسری از مشکلات بدلیل اشتباهات کاربران بوجود می آید و اگر بتوانیم بلافاصله سیستم را به زمان قبل از نصب برنامه یا هر کاری که انجام داده ایم بر گردانیم ، مشکل رفع می شود . خوشبختانه ویندوز دارای قابلیت نقطه بازیابی می باشد که در صورت فعال شدن به شما کمک می کند در زمان های مختلف که ویندوز عملکرد درستی دارد یک نقطه بازیابی ایجاد کنید تا در صورت بروز هر مشکلی بتوانیم به زمان قبل بر گردیم . با فعال شدن این ویژگی می توانید به نسخه قبلی برنامه ها (تنظیمات قبل از خراب شدن) همچنین به فایل های قبل از تغییرات اعمال شده دسترسی داشته باشید . در ادامه روش انجام اینکار توضیح داده می شود .

آقای محسن موسوی

سرعتی که ISP ها به شما اعلام می کنند ممکن است همان سرعتی نباشد که از آن استفاده می کنید. اگر می خواهید بدانید که سرعت واقعی اینترنت شما چقدر است کافیست که وارد سایت شده و تنها بر روی یک دکمه کلیک کنید.

تست سرعت واقعی اینترنت با این نرم افزار

یکی از مهم ترین ابزارهای دنیای امروزه، اینترنت است که به مرور روزانه میزان زیادی از زمان ما صرف وقت گذرانی در آن می شود و علاقه دو چندانی داریم تا بتوانیم زمان بیشتری را در آن بگذرانیم و اوقات خوبی را برای خود به ارمغان بیاوریم. از این رو اینترنت یکی از الزامات دنیای امروز در جهان است و حتی تصور یک ساعت دوری از آن برای اکثر ما، زجرآور است.سرعت واقعی اینترنت

سرعت واقعی اینترنت

اما گاهی اوقات در هنگام کار با اینترنت، ممکن است کاهش میزان سرعت را احساس کنیم که این مشکل ممکن است به دلایل زیادی رخ دهد. اما مشکل اصلی گاها از جانب ISP یا Internet Service provider می باشد چرا که گاها آنها میزان پهنای باند را برای کاربران خود محدود می کنند و میان آنها به اشتراک می گذارند. در این مواقع چگونه می توانیم میزان سرعت اینترنت را متوجه شویم؟ آیا چاره ای برای آن وجود دارد؟!

آقای محسن موسوی

“اسنک مرغ” غذای بسیار خوشمزه و لذیذ است که در همه مواقع میچسبه و زمان اماده سازی این غذا 15 دقیقه و زمان پخت آن 45 دقیقه است. این مقدار مناسب 6 نفر است.

مواد لازم برای اسنک مرغ

  • فیله مرغ    8 عدد 
  • فلفل دلمه   2 عدد
  • پیاز           1 عدد 
  • قارچ          400 گرم
  • پنیر  پیتزا    به میزان لازم 
  • نان تست  12 عدد
  • نمک و فلفل سیاه    به مقداری لازم
  • طرز تهیه اسنک مرغ

    برای شروع کار ابتدا  فیله ها را نازک برش بزنید.فلفل دلمه ای ها را نگینی خرد کنید و قارچ ها را حلقه ای ببرید.

    سپس پیاز ها را با رنده ی درشت  رنده کنید و فیله مرغ برش زده را به همراه کمی نمک و فلفل با هم مخلوط کنید تا به خوردش برود. کمی بعد فیله ها را در روغن تفت دهید تا حدی که خشک نشود و  رنگ آن طلایی شود.

آقای محسن موسوی

انتخاب مسواک خوب و مناسب برای سلامت دهان و دندان بسیار مهم است پس قبل از خرید آن نکات و مشخصاب یک مسواک خوب را بدانید.

ویژگی های یک مسواک خوب و مناسب برای سلامت دهان و دندان

مسواک ابزاری مهم برای تمیز نگه داشتن دهان و دندان است بنابراین باید مسواکی را انتخاب کنید که ایمن بوده و استفاده از آن آسان باشد هم چنین اندازه مناسبی برای دهان داشته باشد و بتوانید به راحتی آن را کنترل کنید و مطمئن شوید که موهای آن سخت نیستند.مسواک خوب

مسواک خوب

در مورد افزودن ویژگی های خاص، مانند پاک کننده زبان یا نوع خاصی از دسته فکر کنید، اگر از آن زیاد استفاده می کنید مطمئن شوید سالم است دقت کنید که قبل از خرید برچسب ایمنی داشته باشد.

یک مسواک خوب یعنی مسواکی که به خوبی باکتری های دهان و دندان را پاک کرده و آسیبی بر جای نگذارد. به نظر شما چه مسواکی برای دندان مناسب است؟ مسواکی با جنس نرم یا یک مسواک زبر ؟ پاسخ این سوالات و نکات مهم دیگر مرتبط با انتخاب مسواک خوب و مناسب را در ادامه بخش پزشکی و سلامتی ام پی دانلود خواهید خواند.

یک مسواک خوب جنس نرم دارد یا زبر؟

آقای محسن موسوی

برنامه دیوار : تا حالا برایتان پیش امده که بخواهید وسایل خانه تان را بفروشید ولی مشتری نداشته باشید یا فرصت چاپ آگهی برای فروش وسایلتان را نداشته باشید؟

در خانه های همه ی ما وسایلی وجود دارد که استفاده ی ندارند و ما هم فرصت نداریم آنها را به بازار ببرید و بفروشیم. برنامه ی دیوار یکی از قدرتمند ترین برنامه ها در زمینه خرید و فروش است که افراد زیادی از آن برای فروش کالاهای دست دوم  خودشان استفاده می کنند.

شما کافی است به اطرافتان نگاه کنید و از وسایلی را که از آنها استفاده ی ندارید  عکس بگیرید و یک آگهی برایشان در برنامه دیوار ثبت کنید.

استفاده از برنامه دیوار

آقای محسن موسوی

 

واتس اپ مسنجر ، یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن های برقراری ارتباط متنی و صوتی با مخاطبین و دوستان شما به صورت کاملاً رایگان است. از زمان عرضه اولین سیستم عامل های هوشمند دستگاه های قابل حمل نظیر نوکیا سیمبین ، واتس اپ نیز فعالیت خود را آغاز کرد. به کمک WhatsApp می توانید با مخاطبین خود از روش های مختلف نظیر متنی ، صوتی ، ویدیو رکورد ، تصویری و … در ارتباط باشید و هرگز مسافت های فیزیکی را میان مخاطبین خود حس نکنید . محیط کاری این نرم افزار بسیار ساده ، زیبا و کاربر پسند طراحی گردیده است و تمامی کاربران به سادگی می توانند اکانت واتس اپ گوشی آیفون یا اندرویدی خود را به نسخه ویندوز مرتبط سازند. شما می توانید با بهره گیری از اموجی های زیبای واتس اپ ، حالات احساسی خود را در قالب شکلک هایی زیبا و استاندارد با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید و در صورت تمایل برای چت های گروهی ، یک مکالمه گروهی را با دوستانتان آغاز کنید ویژگیهای کلیدی نرم افزار واتساپ برای ویندوز Whatsapp امکان برقراری ارتباط آسان و سریع با مخاطبین امکان برقراری تماس های صوتی ، تصویری و متنی با کیفیت

آقای محسن موسوی

پیری اجتناب ناپذیر است، و با آن نشانه های قابل رویت مانند موهای سفید، ریزش مو و چروک های ناخواسته می آیند. در حالی که پیری نمی تواند کند شود،اما علائم ظاهری  آن می تواند کند شود - حفظ یک شیوه زندگی سالم و چسبیدن به یک رژیم غذایی تنظیم شده می تواند به این کمک کند.

برای حفظ زیبایی بدن شما و  قوی کردن ذهن شما، ام پی دانلود یک لیست از 10 نوشیدنی را آماده کرده که به شما کمک می کند تا علائم پیری را کند کنید.

آقای محسن موسوی

راهنمای سفر به کویر
از شمال تا خطه ی جنوب، کویرهای ایران جاذبه های زیبا، خشن و دست نخورده ی خاص خود را دارند. اما درکنار این زیبایی ها، سفر به کویر دشواری ها و اصول خاص خود را دارد به طوری که می تواند حتی برای طبیعت گردان با تجربه نیز چالش برانگیز باشد. هوای گرم و دمای بالا، نبود آب و وجود سرزمین های بایر وسیع  مواردی هستند که آشنایی با اصول اولیه سفر به کویر را به امری الزامی تبدیل کرده و به مسافران یاد آور می شوند که برای شرکت در برنامه های طبیعت گردی و گردشگری در کویر، می بایست مطلع، آماده و مجهز باشند. در ادامه در سایت ام پی دانلود، به ارائه و توضیح راهنمای سفر به کویر می پردازیم.

آقای محسن موسوی

تصور کن که روزی لپ تاپ ات را روشن می کنی که بخواهی یک روز طولانی را با آن کار کنی، اما متوجه می شوی که همه چیز به آهستگی پیش می رود و نهایتا یا سیستم یک جا استاپ می شود یا این سرعت کم حوصله ات را سر می برد. اینجاست که احتمالا متوجه شده ای، مشکل از کارکرد CPU است. برای این که مطمئن شوی، کلید های ترکیبی Ctrl + Shift + Escape را می گیری تا ببینی وضعیت عملکرد و کارکرد سی پی یو چقدر است.

اگر کمی خوش شانس باشید میزان کارکرد CPU باید بسیار کم باشد. اما گاهی متوجه می شوید که میزان کار کرد CPU به ۱۰۰درصد می رسد. اینجاست که باید این مساله را رفع کنید.

آقای محسن موسوی

دانلود آهنگ مهدی جهانی (تنهاتر از من)

آقای محسن موسوی